utsida

 
 
Den första bilden visar en 15 årig Anna i Spanien, låg med kläderna och solade pga att jag tyckte det var lite jobbigt att visa mig. Tror inte jag solade så värst mycket eller blev brun heller för den delen, men det brydde jag inte mig riktigt om. "Varför ta hand om någonting man inte älskade?" Lite i den banan tänkte jag.
 
Den andra bilden visar mig sittandes på en solstol på Alcúdia på Mallorca i September förra året. Istället för en bikini överdel hade jag en bandeu bh och det resulterade i att jag brun på typ halva magen.
Tredje bilden är tagen samma vecka på Alcúdia, mammas linne som är i storlek M. Jag förstod inte så eller såg mig då som stor. Det är nu i efterhand man märker det.
 
De sista två är tagna den 27 maj med min webbcam. Gotta love the results!
 
GLÖM ALDRIG: Man kan om man vill! Ingenting är omöjligt och jag lyckades. Jag har aldrig mått bättre i hela mitt liv. Jag har tillåmed lite glömt hur det känns att vara tjock mer än att det var tyngre, man kände sig uppsvälld och man fick ingen riktig uppmärksamhet från killar, något som man faktiskt vill ha. Jag hade ont i ryggen titt som tätt innan men inte längre.

Kommentarer
Postat av: irre

världens starkaste, finaste, vackraste, mest underbara ängel på denna jord!

2012-07-10 @ 17:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0