CHALET GIRL

Den underbara, sexiga och alldeles perfekta Ed Westwick syns i en film jag inte hade någon aning om förrens runt middagstid idag. Den heter Chalet girl och nu ska jag lägga mig och se på den, åh. Lite töntig är jag DÖR.

Imorgon ska jag klippa Sebastian sedan ska jag fixa på mitt rum. Min stora spegel ska monteras upp och jag ska städa lite, slänga ut ett skåp så jag får mer plats i rummet. Efter det har jag ingen aning om vad jag skall göra, kanske gå med mamma på bio? Jag vill se The girl with the dragoon tattoo och Simon och Ekarna, samt New years eve.

Klädställningen i bakgrunden fick jag av Fannie i julklapp! Visar en bättre bild på den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0