Tisdag, 12:41

Hej Justkilled läsare! hoppas allt är bra med er, med mig är det jättebra! dock har jag lite ont i huvudet och är riktigt varm. Det är väldigt varmt ute idag och jag har faktiskt suttit ute och solat en god stund. Direkt jag solar så ploppar mina fräknar upp och jag får komplimanger från alla håll och kanter - vilket är hur roligt som helst!
Snart är det sommarlov och jag längtar riktigt mycket efter varma dagar på stranden och grillkvällar i solen. 12 skoldagar kvar innan sommarlovet och då har jag räknat de som hela dagar vilket inte stämmer för jag går knappt i skolan, slutar halv 12 halva veckan och de andra har jag hur lugnt som helst.

Har jag förresten berättat att jag blivit jätteblond igen? Ni har jag förmodligen sett det på mina bilder men jag fick ett ryck och för två veckor sedan ville jag bli blond igen! Har slingat det 4-5 gånger (3 av de på frihand dvs dra lite slingor bara utan mössa) och nyanserat flera gånger för att uppnå ett snyggt resultat. I början kändes det som om jag var en helt annan människa och hade peruk, dock var det bara en vanesak och jag är mer än nöjd. Såhär nöjd har jag inte varit på länge med mitt hår, älskar det. Har fått en hel drös komplimanger för färgen och att jag passar bäst i ljust vilket är superkul.

Fick en kommentar på ett inlägg publicerat i förregår om att jag gått ner rätt mycket i vikt om man kollar tillbaka i min blogg och nu, Jag valde att utelämna alla detaljer om viktnedgång och hur jag har mått i denna blogg men ångrat mig nu. Det är en del av min vardag och jag vill mer än gärna börja bli öppen om det nu - det är mitt intresse och jag älskar att prata om det. Om jag på så vis också kan hjälpa andra som vill uppnå ett mål eller rent av vill bli lite nyttigare och piggare är det bara ett +. Så nu skall jag börja skriva om det, lägga upp före och efter bilder på mig och diskutera med er.
Just nu, senaste VR & iskallt vatten

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snälla gör det! Blir så glad varje gång du lägger upp en bild på din fina kropp! Verkligen inspirerande

2012-05-22 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0