Love me and don't let me go

Hej justkilled readers, hoppas allt är perfekto med er! Var på praktiken idag från 10.00 - 17.10. Schampoonerade, slingade och inventerade gjorde jag. När jag kom hem åt jag och då sedan kom Erika, hon har varit hos mig ikväll och vi har haft det väldigt trevligt. Gått, köpt redbull, kollat på tv och skrattat.

Imorgon bitti skall jag åka till mina morföräldrar för att fixa min mormors hår och umgås lite med dem, sedan tar jag tåget vidare till Tomelilla för att bosätta mig hos mina kusiner ett tag. Snacka om att jag saknar dem trotts att vi sågs i söndags. Imorgon kväll skall vi på ett zumba pass! Och jag skall även passa på att träffa min farmor lite, var ett bra tag sedan. x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0