Do i look like i sell drugs?

Hej bloggen. Sorry för kass uppdatering! Har haft fullt upp med hårvisning, Ullared, jobb och plugg. Hoppas allt är bra med er! Jag skall till praktiken imorgon kl 11 men uppdaterar er lite snabbt innan jag hoppar i säng.
Slutade kl halv 10 idag efter en redovisning i naturkunskap. Sedan väntade jag på Rebecca i skolan så Rebecca, Amanda, Erica och jag åt där sedan åkte jag hem och mötte Iris och färgade hennes hår brunt från ljusblont. Sedan har jag tagit en kopp kaffe hos mormor och min morfar. Ikväll har jag bara tagit det lugnt och skall nu gå och lägga mig, imorgon är det somsagt praktik sedan Jay Z & Kanye West med Frida!! Jag är riktigt laddad! Skall bli helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: r.

rubriken ;) hahahaha

2012-05-30 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0