Rack city bitch



HEJ JUSTKILLED.SE. LIGGER I MIN SÄNG och var sugen på att blogga lite. Har jobbat som en galning de senaste dagarna och inte haft tid med bloggen, tyvärr. Nu är det äntligen över och denna vecka är det bara studenter som gäller. Redan imorgon springer min vän Julie ut och senare på kvällen är det studentfest för henne.

Fannie sov hos mig från igår till idag och vi båda däckade i sängen klockan tolv igår kväll. Vaknade nio imorse och sedan hade jag en klippning klockan tolv, Fia kom klockan tre och intervjuade mig till hennes skolarbete om min viktnedgång vilket är jätteroligt att vara delaktig i. Vi drack kaffe & vid sju hade jag nageltid hos underbaraste Catarina. Gjorde naglarna runda och vanliga franska, lite snygg måste man vara inför studentveckan.

Nu ska jag sova. Förresten så hoppas jag att ni gillar bloggens nya design! Den är inte helt klar men på god väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0