Midsummer weekend update

 
Midsommar var riktigt trevlig! Jag jobbade kl 10-12 sedan hade jag middag kl 16.00. Det var Erika, Sandra, Fannie och Rebecca som var middagsgäster och vi hängde hela kvällen till kl 22.30 då de alla åkte hem förutom jag och Fannie. Vi drog vidare in till stan för att festa lite och hade riktigt roligt! Kom hem klockan 04.00. Vi sov till klockan 12.30 då hon åkte hem och jag gick ut och solade. Fick minsann massa färg så nu börjar jag redan ladda inför att bli neger :).
 
Tog det lugnt hela dagen tills våra gäster kom kl 17.00. Vi grillade, åt och snackade hela kvällen. Jag gick och lade mig och gick upp 05.30 imorse för att jobba. Har jobbat till klockan 14.00 idag. Idag fyller min mamma år så vi firar henne här hemma tillsammans med mormor, min morfar och min moster. Hoppas allt är bra med er läsare! Ikväll ska jag se på "The lucky one" med Zac Efron och sedan ta det lugnt. Är ledig tills onsdag så jag ska sola och träffa vänner. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0