Maybe if I'd told you the right words, at the right time, you'd be mine...

HELLO JUSTKILLED, HOPPAS ALLT ÄR PERFEKT MED ER. Jag sitter i min fotölj och har precis duschat, haft ansiktsmask, målat naglarna och bytt om till pyjamas efter en hel dags jobb från 14-22.

Imorgon är jag ledig så då ska jag på avskedsmiddag hem till Filippa. Jag ska bara ta det lugnt imorgon och ta dagen som den kommer. Jag hoppas på härligt väder imorgon så man kan sola och njuta i solen.

Igår åkte jag in till stan vid 15 för att fika med Rebecca och Erika. Vi satt på Espresso house uteservering vid lilla torg i några timmar och drack varsin frapino. Riktigt gott! Efter det gick vi till H&M för att spana in rean och ni kan ju tänka er hur sugen man blev på att handla, jag har handlat två nya byxor den senaste veckan så jag måste verkligen lugna mig med shoppingen.

Efter shoppingen igår följde Erika med mig hem sedan kom även Edvina och Amanda på kvällen så köpte vi B&J, godis, choklad och läsk och kollade på fotboll och snackade och satt på mitt tak. Sedan åkte Erika hem vid 01.30 så gick vi runt till klockan blev 03.30, det var riktigt mysigt. Sedan somnade vi vid 04.30. Perfekt sommarlovs kväll med fina flickor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0