and we standing side by side

 
HEY JUSTKILLED READERS, WHAT'S UP WITH U? Jag jobbade från kl 06-14 idag, trött och jävlig gick jag hem från jobbet och åt grillat och jordgubbar med vaniljglass. Lyssnade på underbar musik så jag blev mycket piggare.
 
NU LIGGER JAG HALVT DÖD I SOFFAN & SKALL ALLDELES SNART KLIPPA MAMMA, ska tunna ur hennes hår lite och klippa till det. Imorgon efter jobbet (06-14.00) ska jag åka in till stan och möta Rebecca, vi ska fika, shoppa och tona mitt hår lite askigare! Det kommer bli hur snyggt som helst.
 
Det är endast 28 dagar kvar till underbara RHODOS med fem fina tjejkompisar! Jag längtar så mycket att jag går sönder lite. Måste köpa en massa sommarkläder!
 
Love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0