ana bashil hawa milki hawa

 
Hej Justkilled readers! Hoppas allt är bra med er. Jag mår så himla bra,
 
Sommarlov, fina vänner som jag umgås med hela tiden, jag är frisk, jag är mig själv och jag åker till Rhodos om 14 dagar! DET SKA BLI SÅ JÄVLA KUL! 7 dagar med Erika, Fannie, Julie, Rebecca och Natalie! Vi ska bada, sola och festa i en hel vecka. Kan det bli bättre?!
 
Igår umgicks jag med Rebecca i stan, vi fikade på espresso house! Standard. Tog Macka, frapino och slutligen en cheesecake bit. Himla gott. Efter det åkte jag hem och sedan träffade jag Iris. Vi mös hemma hos mig hela kvällen! Idag vid 3-4 kom Emmelie, Tanja och Emina hem till mig! Vi grillade och hade det riktigt trevligt. Sedan kom Emmelie's pojkvän Leffe och hans kompis Thommy så körde vi ner till stranden och de hade match mot fyra småkillar!
 
De åkte hem vid 12 så nu sitter jag i sängen och bara tar det lugnt, ska snart sova faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0