Vill något mer än detta


Kommentarer
Postat av: sannas rum

Sv; nej jag känner likadant. Fast jag var i London mer än halva 2011 så känner jag att jag inte åstadkom något bra alls. Det var iofs underbart att träffa Roberto och bli ihop med honom. Så jo, klart det blir ett fint minne (:



Man är tonåring i 100 år, så är det bara. Ingen kommer undan de där helvetesåren. Fast å andra sidan så tror jag att det kommer gå fort! Mina sista år blev bättre, det var runt 16-18 som var värst, men sen när jag var 18 så kunde ju inte mina föräldrar säga så jättemycket längre. Då kunde man söka sig ut mera. Och let's face it; vintern är jäääävligt tråkig. Jag älskar hösten, men hade gärna kunnat skippa januari, februari och mars. Fastän jag fyller år i januari. Men man är trött hela tiden, deppig och det är tråkigt och kallt. Men snart kommer våren och sommaren, och jag hoppas att det ska bli bättre för dig då (:



Massor av kramar Anna.

2012-01-13 @ 16:40:08
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Anna

Vacker bild

2012-01-13 @ 19:05:55
URL: http://www.annasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0