SWEAT


Hej! Ny fräsch vecka nu. Bloggade inte igår för jag tog det bara lugnt efter jag kommit hem från Fia. Låg och slökollade på serier och sedan på tv med pappa kl 9. Satt även och kollade på lägenheter och hus som är till salu, intressant! Hade varit coolt att vara mäklare.

Idag hade jag Frisör C till halv 12, Fönade en herrfrisyr vilket gick bättre än väntat idag faktiskt. Allt går bara man vill, glöm aldrig det! Gick hem till Erika så hon bytade om till träningskläder sedan gick vi till gymmet och körde intensivt på löpbandet och spinnade i lite mer än 1 timme! Det rann om mig ska jag ta och berätta…. Superskön träningsvärk jag kommer få imorgon.

Kom hem vid 5, åt middag och duschade. Har suttit vid tvn med mami hela kvällen och pluggat. Är helt slut så ska snart gå och lägga mig och vara pigg imorgon, samma sak imorgon - en lektion till halv 12 sedan ska jag, Rebecca och Erika träna! Sååå kul! Såhär bra har jag inte mått på länge, INGET KAN STOPPA MIG.

Kommentarer
Postat av: lisa

Duktig tjej!

Ge dig nu många klappar på axeln. Det är du värd.

Saknar o älskar dig!!

2012-01-31 @ 09:42:18
URL: http://stylebylisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0