new start


Hi Justkilledreaders! Jag har haft en riktigt lugn och trevlig kväll. Käkade en jättegod middag med mamma och pappa som bestod av oxfilé, sedan till efterrätt åt vi brylépudding. Vi har sett på 3 filmer ikväll! Mitt filmbeteende börjar smitta av sig…. Vi såg The pink panther 2, The rise of the planet of the apes och Unknown. Alla tre var bra! Den sistnämnda var ju bara helt sjuk. Vid tolvslaget gick vi ut på taket och såg på alla fyrverkerierna. Sååå fina! Mina nyårslöften är att jag ska shoppa mindre (spara), Blir en bättre människa, bli jätteduktig i skolan och bli riktigt fit!

Jag hoppas ni hade en riktigt trevlig nyårsafton och att ert år blir verkligen ert. x

THIS IS GOING TO BE MY YEAR.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar dig, snäckan!!

Detta året blir asgrymt <3

2012-01-01 @ 15:57:47
URL: http://stylebylisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0