Sail away with me honey

Åh vad segt det är att vara förkyld,
Jag som skulle gått i skolan idag och shoppat inför fredag. Istället har jag legat instoppad i täcket i soffan i min morgonrock och kollat på serien Pretty little liars. Jag är en serietönt och när man har sett allting, och det inte går någonting på tisdagar och onsdagar nu så blir man lätt uttråkad. Imorgon får jag nog också bli hemma, hatar att sitta på bussen och vara tvungen att dra upp snor hela tiden för det inte ska rinna så flyttar alltid den brevid lite längre ifrån. Nä, jag får dricka citronvatten och bli frisk.

Jag ska göra en tungpiercing direkt jag blir 18 haha! Bara för att. Sedan ska jag ha jättemånga tattoos. Min första gör jag nu förhoppningsvis i sommar på Rhodos, suck it bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0