.

Jag vill hitta mig själv. Jag vill bli lycklig. Jag vill bli smal. Jag vill bli snygg. Jag vill vara blond. Jag vill ha tatueringar. Jag vill fylla år i januari. Jag vill vara populär. Jag vill att allt ska sitta snyggt, varje dag. Jag vill ha bo i London. Jag vill backpacka i Australien. Jag vill ha Félixen hos mig nu. Jag vill ha perfekt hy. Jag vill ha stora läppar. Jag vill ha fastare rumpa. Jag vill vara tränad. Jag vill kunna gå perfekt i höga klackar. Jag vill ha kärlek. Jag vill aldrig förlora någon. Jag vill ha långa ögonfransar. Jag vill att Félixen lever till han och jag är 80. Jag vill bli bäst i skolan. Jag vill ha vitare tänder. Jag vill bli älskad. Jag vill älska. Jag vill se världen med mina egna ögon. Jag vill bli författare. Jag vill besöka Afrika. Jag vill ligga på en grön kulle och kolla upp mot förbi passerande fluffiga moln. Jag vill lita på mig själv. Jag vill älska och tro på mig själv.

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Åh, men jag är tillbaka nu, och jag har även bloggat på den andra bloggen. Men jag kände att jag behövde ha ordentlig semester under jul och nyår!

Hur mår du? Hur går allt? KRAM

2012-01-13 @ 08:30:26
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0