bjudning

Ikväll har jag och familjen varit hos min bror och hans flickvän på middag. Hennes familj var där och det var jättetrevligt! De bor i Västra hamnen! Jag älskar deras lägenhet och de har en walk in closet, dör. Jag vill flytta hemifrån! Vi åt gott och till efterrätt blev det cheesecake, favorit! Vid 10 åkte vi hem och nu sitter jag och mamma i soffan och dricker cola, jag målar även mina naglar mörklila. Älskar svart, rött och lila på naglarna.

Fia tipsade mig om butiken Martins color i Malmö som säljer STORA burkar med målarfärg som jag behöver! De små är så jävla onödiga och tar slut på ett kik. Jag ska ju ha en webbshop på denna sidan, LOOK OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0