Julshopping

Igår shoppade jag och Erika från halv 1 till 4 kanske? Jag shoppade bort 800kr och fort gick det, vi åt samt på china box. Sedan tog vi bussen till Erika för att mysa, vi spelade ninjump och skrattade så vi grät i princip hela kvällen. Jag fick ett ryck och klippte sidecut igen, saknat skiten. Åkte sedan hem vid 10, tack för en fin dag bästis Erika.

Jag gick upp 9 och hjälpte mamma med julklappsinpackning sedan åt jag flingor och vi har diggat runt till julmusik på högsta volym här hemma, älskar julen. Det snöade precis här också, LYCKA. Nu sitter jag i soffan och pluggar lite, ska snart åka och handla en julklapp med mamma.


Handlade lite julklappar igår men handlade även saker till mig själv, en blå kavaj och ormskinns clutch på H&M.

Kommentarer
Postat av: erika (din idol)

tack själv älskling! Längesen jag skratta så mycket haha <3 love you!

2011-12-18 @ 14:50:34
URL: http://purpleshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0