It's beginning to look like christmas

Vilken skön dag det har varit idag. Började klockan halv 9 med ett möte angående modevisningen vi skall ha nästa år, sedan åkte jag, Matilda, Nathalie och Jennifer till IKEA för att göra en uppgift och äta. Åkte tillbaka vid halv 1 och hade engelska där vi såg Ensam hemma. Slutade vid kvart över 2 och åkte hem och pluggade lite.


Sedan nu ikväll har vi köpt gran och klätt den, samt lagt de klappar som är klara under den! Imorgon bitti vid 12 skall jag och min finaste bästis Erika julshoppa hela dagen. Älskar julen! Just nu sitter jag och dricker glögg, äter pepparkakor och bloggar.

Kommentarer
Postat av: jossan

love it!!!! mys mys mys

2011-12-16 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0