Filmer

Jag har sett ett par filmer dessa dagar. Såg Chalet girl med Ed Westwick i förre går och den var jättefin. Rekommenderar, dreglade lite väl mycket ibland så man måste ha en pappersrulle brevid sig, haha. Såg Closer igår som jag sett flera gånger innan, där Jude Law, Natalie Portman och Julia Roberts är med i. En av mina favoritfilmer helt klart.

Har sett Get smart med Anne Hethaway och den var rolig. Såg Gilbert Grape igår med Johnny Depp och Leonardo Dicaprio. Där var nog Johnny i sina finare dagar. Såg också Twelve igår med Chace Crawford, den handlar om droger och ungdomar i NY. Lite halvkonstig men rätt bra ändå. Såg Two weeks of notice i förregår med Hugh Grand och Sandra Bullock och den var helt okej. Såg The nightmare before christmas och den var gammal men bra och fin på något konstigt sätt.


Älskar att se på film & nu ska jag se en till, filmen Ides of March med George Clooney och Ryan Gosling. Är riktigt sugen på att se Simon och Ekarna på bio så ska nog göra det imorgon, Bill Skarsgård är ju helt ok...

Det känns ibland som jag har sett alla världens filmer. På riktigt.

HUR OFTA KOLLAR NI PÅ FILM?


Kommentarer
Postat av: erika (din idol)

gillar du film eller? hahah...

2011-12-30 @ 00:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0