i'm back


Ni är bara för söta som läser min blogg fastän jag har bloggat riktigt luftigt, har inte haft någon lust alls till att plocka upp datorn och blogga faktiskt. Att blogga känns rätt meningslöst utan varken inspiration eller när ni aldrig kommenterar fastän jag vet att ni läser min blogg. Någon positiv feedback eller någon konstruktiv kritik skadar ju aldrig. Det gör ju bara så man utvecklas. 

Fick för mig för en liten stund sedan att ändra lite på bloggen. Nu somnar jag snart så imorgon får jag ta tag i resten. Planerna för morgondagen är att ha praktik från 09.30 och efter det ska jag träffa Fia för en powerwalk ute i vinterkylan, det blir väl te på det skulle jag väl tro. Måste också fota och visa er vad jag köpte idag! Slutade skolan halv 12, träffade upp saknade Iris och lunchade på Märtas kafé & butik, åkte sedan till stan för att bygga naglar med henne men de hade ingen ledig tid. Köpte två riktigt fina ringar istället.

Imorgon eftermiddag fixar jag designen klar, X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0