I'M BACK!

Heeej min fina blogg,
Jag har inte bloggat på cirka en månad. Jag har för alldeles en vecka sedan åkt på körtelfeber, vilket har fått mig att gå in lite i väggen men trotts omständigheterna mår jag bra och är verkligen sugen på att börja blogga igen! Jag har handlat så mycket fint så ni anar inte, att fota det till bloggen hade gjort ett inlägg längre än till Kina. Jag får inte in säkert 30 tröjor i min byrå vilket bara ger mig ett tecken från ovan att rensa den! Men, att rensa kläder är som att slänga bort fina ägodelar vilket är så tufft så jag låter bli och handlar ännu mer till min samling.
 
Pågrund av körtelfebern har jag varit hemma en vecka från skolan och bara legat och sovit och kollar på tv. Men ikväll kände jag verkligen att jag ville ut! Har trotts allt inte så ont i min hals längre (min mandel svullnade upp så kraftigt på ena sidan att jag inte kunnat svälja mitt eget saliv ens), så jag stack till Frida för en kväll med tjejerna! Hade riktigt trevligt där och behövde verkligen lite tid med dem. Skrattade gott.
 
Även om jag åkt på körtelfeber och mått riktigt dåligt så har jag aldrig varit lyckligare i hela mitt liv! Har en stark och helt fantastisk kropp som jag kämpat mig till, långt blont hår och är faktiskt rätt nöjd med mitt själv som person! Jag har underbara vänner bredvid mig och under denna sommaren har jag börjat umgås med ännu fler människor och skapat fina relationer vilket har gett mig ännu mer livsglädje, jag älskar mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0