A day without any demands

Hey lovers! Jag har verkligen varit jättedålig på det här med bloggande under en tid för jag helt enkelt inte har haft varken tid eller inspiration till att göra någonting läsvärt och bra utav det hela men nu börjar jag sakna det för mycket så, jag skall köra på som vanligt igen har jag tänkt! Justkilled is back.

Idag bestämde jag mig för att ligga kvar i sängen så det gjorde jag och gick upp vid 9. Gjorde en jättegod frukost sedan satte jag mig i min fotölj och har suttit här i princip hela dagen. Annars har jag sorterat kläder, tränat ikväll och inte haft några som helst måsten vilket är hur underbart som helst.

Tänkte lägga mig i sängen nu och påbörja nyaste numret av ELLE som jag fick idag, det är verkligen lycka när magasinet anländer i brevlådan och man känner lukten av ny tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0