Won't you hold me like you used to just one more time.

HEY JUSTKILLED, FÖRLÅT FÖR SUGIG BLOGGNING. I söndags umgicks jag med Fia, Iris och Fannie. Vi var helt döda efter en utekväll där vi gick och lade oss 4 typ. Hade skitkul! De stack på eftermiddagen sedan åkte jag och min bror och handlade mat. Man känner sig helt lost i matbutiken! han handlade typ bara chips, läsk och ost... Jag tog ändå grönsaker och juice liksom! Så jäkla roligt det måste ha sett ut.

Igår åkte jag till skolan och gjorde uppsättningar till kl 12.15 sedan gick jag runt för att hitta apu plats & det hittade jag också, ren lycka! Kom hem 15.00. Sedan gjorde jag ingenting vettigt. Idag åkte jag till skolan så jag var där 09.00, fick mina apu lappar och åkte sedan hem igen. Jag har bara tagit det lugnt idag, imorgon börjar min APU!

Sitter och dricker kaffe och skall snart iväg och shoppa lite på Lindex! Tänkte köpa en frans cardigan och ett hårband för min undercut ser inte klok ut när jag har håret i hästsvans.. Vid 8 skall jag till Fridolito för tjejkväll med tjejgänget! xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0