see the sun shining through the trees



HELLO JUSTKILLED, LIGGER I MIN SÄNG & INVÄNTAR LÄGGDAGS. I fredags var jag ledig så iris och jag fixade oss på dagen och på kvällen var det studentfest som gällde. Finaste Rebecca tog studenten och det firades in på Happy bar. Festade till kl 3 sedan åkte vi och lade oss. Tog bussen hem kl 7 och gick raka vägen i säng och sov till 11 och vid 14 åkte jag och jobbade till kl 22.00.

Har jobbat idag från 6-11.00 och då åkte jag direkt hem till mormor för släktkalas. Kom hem vid 7 och har bara tagit det lugnt, skall gå och lägga mig nu så jag är pigg till att min klass ska åka ut med båt imorgon bitti där vi kommer sola och fiska om vi så vill. Perfekt sista dag i tvåan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0