sail away with me honey



Klockan 10 åkte min klass ut med en fiskebåt på Öresundsvattnet och vissa fiskade och vissa solade. Jag solade och bara tog det lugnt på båten och njöt av den vackra utsikten. Rätt mäktigt att åka under Öresundsbron.

Sedan åkte jag till skolan med Edvina och sedan mötte jag upp Anna för att lämna tillbaka en sak jag lånat och vi tog då en fika på espresso house. Shoppade med henne och köpte ett par riktigt fina marinblåa byxor som jag ska ha på skolavslutningen imorgon... För imorgon får jag sommarlov!!!! Efter avslutningen ska hela klassen till Rosegarden somvanligt och äta lunchbuffé. Perfekt början på den efterlängtade ledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0