120131

HEJ! Hoppas allt är bra med er. Jag är riktigt utmattad! Slutade halv 12 idag men åkte direkt och tränade med Erika och Rebecca i 1 ½ timme, svettades så jävla mycket. Vi körde på löpbandet, crosstrainern och styrketräning. Åkte hem med Erika och vi lagade middag och sedan slängde vi oss i soffan och har bara pratat hela kvällen. Vi har studiedag imorgon så hon sover här! Båda är helt döda efter först en tre timmars lektion naturkunskap sedan gymmet. Ska snart sova, skulle börja kika in här och visa att jag lever! Jag gör mer än lever, jag har aldrig mått bättre helt ärligt. Längtar redan till torsdag då jag och Rebecca ska gymma!

Imorgon bitti har vi bestämt att gå upp 9 och äta en stor och mysig frukost, hon ska slinga sitt hår hos Sandra vid lunch så jag blir helt ensam imorgon, dock har lite att göra ändå, ska plugga, städa & säkert klämma in några avsnitt Gossip girl, DH och Pretty little liars.

Jag gjorde värsta klippet på Sportamore igår! Köpte superfina gympaskor som var nersatta 399kr! Kostade endast 500kr och det fanns bara i min storlek kvar, så nu blir jag bara mer taggad för TRÄNING!! Är livet på min sida eller vadå? höhö

Kommentarer
Postat av: jessica

du är bääääst anna! köööör så det ryyyyyker !!! :D HEJA ANNA! <3

2012-02-01 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0