You need a friend, i'll be around.

Ligger i soffan och målar naglarna. Nackdelen med att inte ha gele längre är att nagellacket är så jävla dåligt på och det spelar ingen roll om det är ett superstarkt lack utan jag gör så mycket slit med händerna så det tar bara ett par ynka timmar för nagellacket att lossna, tråkigt och jobbigt som fan. Hatar att måla naglarna, har inget tålamod och målar som en blind apa.

Sett båda premiärerna ikväll med mami, Once upon a time & Revenge. Vi gillade den först nämnda jättemycket! Jag älskar när det är lite fantasy och sagor, speciellt när det är mystiskt och även romantiskt. Helt klart en serie i min smak! precis som Vampire dairies. Ska in i duschen och sedan lägga mig. Börjar klockan 08.45, segt. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0