DOPE

I förregår kväll hängde jag hos Fia, samt igår kväll. Igår kollade hon, Olivia och jag på filmen The Box vilket resulterade i att alla tre somnade i soffan. Sedan sov vi i soffan till klockan 4. Lyckat! Idag har jag bara tagit det lugnt. Gick ut med hundarna med mamsi och sedan har jag suttit i soffan och varit en datornörd. Ska hoppa in i duschen snabbt sedan klippa pappa och sedan ner till Fia igen. My bro! Hon är ensam hemma så det kommer bli galet, he he. x

Äntligen har jag fått tummen ur och ska beställa bra produkter till håret! 2 REDKEN schampoo, MATRIX conditioner, Argan olja från NASHI och inpackning från MATRIX. Det är så fel att gå frisörlinjen, sluta platta håret för det sliter men ändå tvätta håret med hudvårdsprodukter från mataffären. De produkterna är utspädda men den himla massa vatten vilket resulterar i att du får ta en hel del för att det skall löddra upp och räcka till ditt hår, ett professionellt schampoo är drygt och varar längre. De produkterna du hittar i affären har jättemycket sulfater och salter i sig som gör att håret torkar ur. Man får vad man betalar för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0