FEBRUARY 2012

Hej! Sov så otroligt skönt inatt så ni inte kan ana alltså! Vi gick och lade oss supertidigt och gick upp halv 10. Perfekt! Vi åt en jättegod frukost samtidigt som vi kollade lite på filmen Get him to the greek med bla Russell Brand. Erika åkte hem vid 12 för hon skulle slinga håret hos Sandra, så avundsjuk!! Älskar hennes långa ljusa hår!

Nu sitter jag i soffan och pluggar, har en inlämningsuppgift till imorgon som jag vill ha riktigt bra betyg på, då tar det ju lite tid. Mina nya gympadojjor har kommit som jag skall hämta ut sen och jag skall även klippa klippa Fia! :) Måste hinna städa också och kanske göra en hårinpackning med avacado och banan! Hoppas ni mår toppen! Denna studiedagen var välbehövlig efter två dagar av träning, just det - nämnde jag att jag har en jävla träningvärk? x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0