WHY AM I LOST WITHOUT YOUR TOUCH

Heeeej! Förlåt för jävligt kass uppning. Dock har jag haft jättemånga besökare! Mer än vanligt vilket är hur roligt som helst. Hade nationella i Svenska B skriftligt imorse vilket gick rätt bra tror jag. Nu sitter jag här och laddar inför ett springpass, dock är jag förkyld och sjuk och skall till Stockholm i helgen så att springa är egentligen ingen bra idé. Men jag testar ändå. När jag kommer hem igen skall jag visa er lite nya kläder jag köpt den sista tiden.

Vad tycker ni om håret förresten? Dock har jag inte visat före och efter bild men ni ser lite nu här ovanför. Jobbigt att det är lite för tunt men det får gå ändå! Bättre än innan iallafall. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina bilder :)

Postat av: irre

du är jäättefin nussepusse

2012-04-25 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0