I've killed you

Hellooo. Hoppas allt är gött med er. :)

Gick upp vid 10 och åt frulle, vandrade sen raka vägen tillbaka till sängen för att bara ligga och softa. Åt lunch vid 2 och drack en kopp kaffe. Tog det hur lugnt som helst till kl 5 då jag gick ut och gick 3,5 km med hundarna. Helt lagom runda på en söndag och dessutom var det rätt kallt när solen började gå ner.
Nu ligger jag här i sängen och funderar om jag antingen skall sova eller kolla på Gossip girl. Alternativen är båda lika frestande, men Gossip girl är lite mer iom att imorgon hinner jag inte glo på de för jag måste plugga arslet av mig inför talet i Nationella. ämne Svenska B.. Känner att det kommer bli en lååååång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0