Jul

Hi Justkilled readers! Jag hade en riktigt mysig julafton med släkten på mammas sida. Vi åt hela dagen och såg givetvis på Kalle anka. Vid 7 så kom tomten och delade ut julklappar! Jag fick en michael kors klocka, hunters, pyjamas, pengar, en mysoverall, duschcreme, fashion magasin osv. Blev riktigt nöjd!

På juldagen gjorde jag verkligen ingenting, åt och kollade på Love actually i min säng. På kvällen kom Fannie och vi färgade varandras hår och hade det supertrevligt. Hon åkte hem vid 12?


IDAG vaknade jag 1... och har jag justerat in klockan inne i stan, nu väntar jag på min ängel Erika! Vi ska ge varandra julklappar och mysa, blir äta på restaurang senare ikväll. Min älskade bästis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0