To kill a mockingbird

Ligger i soffan med min bok "To kill a mockingbird" och dricker te. Det är redan mörkt ute så jag har tänt lite ljus och sitter och myser. Stannade hemma från skolan idag igen för jag hade jätteont i magen imorse, det enda som hjälpte var att ta en ibumetin, lägga vetekudden på magen och somna om. Jävla skit det dära.

Har ni något roligt att berätta Justkilled-readers? Jag ska fixa lite mer på sidan tänkte jag, lite juligare för snaaart är det julafton! Bara 16 dagar kvar! Först är det julbord på söndag med hela släkten, sedan lucia på tisdag. Min klass ska gå lucia tåg, ska bli riktigt roligt, det har jag aldrig gjort innan förutom när jag var en liten knatt.

GILLAR NI MIN NYA SIDA FÖRRESTEN? enkelt och bra!

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Fint!



Jag dricker också té nu, men smak av blåbärspaj:) Vad dricker du för gott?

2011-12-08 @ 19:20:10
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Anonym

- tusen tack!!=)

2011-12-08 @ 20:24:20
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0