JULLOV


ÄNTLIGEN!!!!! Jullovet är mycket välkommet. Började 9 imorse med alla frisörklasser och fick en goodiebag och så, sedan hade vi avslutning i gympasalen och sedan åkte hela klassen till Bamboo city och åt buffé! Mätta och belåtna gick jag och Amanda runt i stan lite sedan in på espresso house. Kom hem för ett tag sedan.

Ikväll kanske jag träffar Fia annars ska jag bara ta det lugnt, rimma på paket och bara mysa. Mamma jobbar och pappa ska ut och gubbafesta. Hatar att vara ensam hemma annars, men ikväll är det riktigt härligt.


RIGHT NOW sitter jag och dricker chai latte och äter clementiner, kollar julkalendern som jag inte såg igår eller imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0