Fiji, Nya Zeeland & Australien

Idag är en sån dag då jag bara har legat i sängen, kollat på hundratals filmer och längtat mig bort. Jag börjar bli lite sugen på att istället för att flytta till London efter studenten så ska jag ut och resa. Vill upptäcka. Längtar mig bort till Fiji, Australien och Nya Zeeland. Backpacka i 3 månader och bara leva livet, inte tänka på smink, nya kläder och bara ta en ryggsäck och sticka iväg.

Dock måste jag nog ha en rejäl summa pengar med mig och ett backpacking sällskap! Min brorsa backpackade i Australien från november 2010 till mars 2011 så jag skall höra lite med honom, dock är det 1 år och 9 mån kvar men jag måste redan börja planera.

Fiji, jag ryser bara jag kollar på bilderna alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0