Cut the ropes and let me fall

Hi Justkilled readers! SORRY FOR BAD UPDATE. Igår kväll kom Jossan och hälsade på mig. Vi satt såhär mysigt och åt clementiner, twix och drack cola. Kollade på Året med kungafamiljen också... Hon satt bara & påpekade hur sööööt och rar kungen är…. IDAG har jag bara tagit det lugnt! Skulle åkt till stan med Jossan imorse vid 9 men hade ont i halsen. Nu kom jag precis hem från bästa Catarina som fixar mina naglar. Jag gjorde ny tipp på pekfingret som jag råkade ta sönder och så fick jag alla naglar svartglittriga! Det är ju trotts allt nyår!

Nä men, imorgon är det ju sista dagen av 2011! 2012 knackar på dörren och är mycket välkommet. nästa år är väldigt stort för mig, jag fyller 18, ska tatuera mig en massa, ta körkort, åker utomlands själv med mina tjejkompisar, har ett väldigt viktigt nyårslöfte också (ni kommer märka). Jag börjar tredje året på gymnasiet, helt stört. Snart skriver väl jag att jag tar studenten också, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0